Skoallibben yn Tytsjerk

Vragen en opmerkingen over foto's, in het bijzonder afbeeldingen in het Fries Fotoarchief en de Literaire foto's
Plaats reactie
Tjeerd P. Inia
Berichten: 179
Lid geworden op: woensdag 7 dec 2005 12:30 pm
Contacteer:

Skoallibben yn Tytsjerk

Bericht door Tjeerd P. Inia » vrijdag 25 aug 2006 9:02 am

Beste mede sneupers:

Sinds kort heb ik mijn website uitgebreid met een index op het boek (400blz.) "Skoallibben yn Tietsjerk". Het boek handelt over de Christelijke School te Tytsjerk, en is geschreven door dhr. J. van der Goot. De index is vooralsnog alleen op de ruim 900 afgebeelde personen. Uitbreiding op de site volgt waarschijnlijk binnenkort, ik zal o.a. een index op de oude foto's die ik heb van de Openbare School te Tytsjerk gaan invoegen.

Met vriendelijke groet,

Tjeerd P. Inia
http://home.12move.nl/tp.inia
Genealogie: Inia / Ynia / IJnia / Inja / Inea

Tjeerd P. Inia
Berichten: 179
Lid geworden op: woensdag 7 dec 2005 12:30 pm
Contacteer:

Skoalfoto's Tytsjerk

Bericht door Tjeerd P. Inia » zaterdag 14 okt 2006 1:00 am

In aansluiting op voorgaande, wie is in het bezit van oude schoolfoto's van Tytsjerk, in het bijzonder van de Openbare Lagere School, maar ook van de Christelijke School. Of evt. krantenknipsels met vermelding van namen, (b.v. uit de Bergumer Courant, Actief, LC of FD), zodat ik deze ook in mijn overzicht kan verwerken, evt. zijn andere plaatsen in Tytsjerksteradiel (met name Ryptsjerk en de Trynwâlden ook van harte welkom)

met vriendelijke groet,

Tjeerd P. Inia
tp.inia....(at)...12move.nl
http://home.12move.nl/tp.inia/IndexTyts ... radiel.htm
Genealogie: Inia / Ynia / IJnia / Inja / Inea

Hester
Berichten: 1
Lid geworden op: zaterdag 8 okt 2022 7:07 pm

Re: Skoallibben yn Tytsjerk

Bericht door Hester » zondag 9 okt 2022 1:50 pm

Beste Tjeerd, graag zou ik eens met jou van gedachten wisselen over dit onderwerp. Wellicht kunnen we elkaar helpen. Je website en mailadres doen het niet meer, zou je mij kunnen mailen op schoolfotostytsjerk@proton.me?

Plaats reactie