Opzoekvraag; Wat is er met Sybrigje Ter horst gebeurd??????

algemene vragen over genealogisch onderzoek bij Tresoar
Plaats reactie
Martine Ottolander
Berichten: 59
Lid geworden op: dinsdag 28 mar 2006 3:35 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Opzoekvraag; Wat is er met Sybrigje Ter horst gebeurd??????

Bericht door Martine Ottolander » woensdag 3 mei 2006 9:50 pm

Op 19-05-1885 in Leeuwarden is geboren Sybrigje Ter horst, dochter van Gerardus Ter horst en Aaltje Hamburg. Wie weet wat er verder met haar is gebeurd? Wanneer ze is getrouwd en met wie en eventueel wanneer ze overleden?
Alle informatie is welkom!

Met vriendelijke groet,

Martine Ottolander
Alphen aan den Rijn
Hallo, Ik ben Martine Ottolander-Terhorst. Ik ben geinteresseerd in de families Terhorst/Ter horst(Leeuwarden/Lemmer) en Veldhuizen, m.n in Friesland, en het grensgebied richting Vledder (Drenthe) en Noord Holland(Haarlem,Amsterdam)

Johannes Houtsma
Berichten: 1
Lid geworden op: donderdag 23 mar 2006 7:27 pm
Locatie: Drachten

Bericht door Johannes Houtsma » zaterdag 12 aug 2006 2:04 pm

Beste Martine,

Ik kan je niet helpen met jouw vraag betreffende Sybrigje Ter Horst, maar heb aan jou wel een vraag of jij Sjurtje hendriks Ter Horst geboren 1798 te Joure getrouwd met Hendrik Geerts Boieng; dochter van Hendrik Durks Terhorst en Ybeltje Durks.

Misschien behoort Sjurtje ook wel tot jouw stamboom van de Terhorsten.

met vriendelijke groeten,

Johannes Houtsma

P.S. Hendrik Geerts Boieng is een voorouder van mij aan moederskant.

Martine Ottolander
Berichten: 59
Lid geworden op: dinsdag 28 mar 2006 3:35 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Sybrigje Ter horst

Bericht door Martine Ottolander » maandag 14 aug 2006 9:01 pm

Beste Johannes,

Wist ik maar hoe het zat, vooralsnog zijn er een aantal Ter horsten naar Friesland vertrokken van uit Ameide en omgeving. Hoe die ''andere Ter horsten'' in Friesland terecht zijn gekomen daar heb ik nog geen idee van. Er circuleert op internet wel een andere stamboom van een Ter horsten tak rond en die komt uit de richting van Steenwijk. Wellicht dat dit iets voor jou is?

Mocht je iets vinden dan houdt ik mij aanbevolen,

Met vriendelijke groet,

Martine Ottolander
Hallo, Ik ben Martine Ottolander-Terhorst. Ik ben geinteresseerd in de families Terhorst/Ter horst(Leeuwarden/Lemmer) en Veldhuizen, m.n in Friesland, en het grensgebied richting Vledder (Drenthe) en Noord Holland(Haarlem,Amsterdam)

Plaats reactie