Klaas Iedes overleden 25-1-1814 Nes Ameland,

algemene vragen over genealogisch onderzoek bij Tresoar
opoesiemen
Berichten: 15
Lid geworden op: maandag 14 jan 2013 5:38 pm
Contacteer:

Re: Klaas Iedes overleden 25-1-1814 Nes Ameland,

Bericht door opoesiemen » woensdag 16 jan 2013 10:44 pm

Hallo Gonnie,

Los van het onderwerp dat je hier hebt geplaatst, wil ik even reageren op hetgeen je hier boven geschreven hebt. Zo lees ik dat jouw voorouders Teunis Klasen van der Geest zijn en Martje Thomas Roep. Martje Thomas Roep was de laatste Roep van de Nessemer tak op Ameland. Anno 2013 zijn er nog nazaten in de buurt van Amsterdam en Haarlem. Enfin, mijn vraag is of je meer informatie van haar achtergrond hebt. Het enige wat ik van haar weet, is dat ze als dienstbode naar Amsterdam is gegaan waar ze aan de Geldersekade gewoond heeft. Ik hoop dat je mij met meer informatie kunt helpen. Ik doe namelijk onderzoek mijn familie op Ameland en ben nu met de Nessemer tak bezig.

Vriendelijk groetend,
Jacob Roep
Ontvang de updates van de website Amelanderhistorie.nl per mail: http://www.amelanderhistorie.nl/contact

Gebruikersavatar
gonnie
Berichten: 700
Lid geworden op: woensdag 14 jun 2006 7:33 pm
Locatie: purmerend

Re: Klaas Iedes overleden 25-1-1814 Nes Ameland,

Bericht door gonnie » donderdag 17 jan 2013 11:15 am

Goede morgen Jacob,
Wat wil je weten? het voor of nageslacht?

groetjes van Gonnie

opoesiemen
Berichten: 15
Lid geworden op: maandag 14 jan 2013 5:38 pm
Contacteer:

Re: Klaas Iedes overleden 25-1-1814 Nes Ameland,

Bericht door opoesiemen » donderdag 17 jan 2013 5:25 pm

Hallo Gonnie,

Mocht jij informatie van haar voorouders hebben zoals data en achtergrondinformatie dan is dat van harte welkom. Verder zou ik het geweldig vinden als je een foto van haar hebt je die met mij zou willen delen. Ik verzamel namelijk foto's van de Roepen en van haar had ik nog geen.

Groet,
Jacob
Ontvang de updates van de website Amelanderhistorie.nl per mail: http://www.amelanderhistorie.nl/contact

Gebruikersavatar
gonnie
Berichten: 700
Lid geworden op: woensdag 14 jun 2006 7:33 pm
Locatie: purmerend

Re: Klaas Iedes overleden 25-1-1814 Nes Ameland,

Bericht door gonnie » vrijdag 18 jan 2013 9:38 am

Hallo Jacob,

Een Foto heb ik niet. Alleen van haar klein dochter Martha,dat was mijn grootmoeder.
Ik stuur je berichtje ,Boven aan zie je inloggen dan je naam en daarnaast nieuwe berichten die moet je dan aanklikken. maar vandaag heb ik geen tijd, druk druk druk.
groetjes van Gonnie

Plaats reactie