Pieter Jelles Hiemstra

algemene vragen over genealogisch onderzoek bij Tresoar
Attie
Berichten: 133
Lid geworden op: donderdag 8 dec 2005 2:07 pm
Locatie: Menaldumadeel

Re: Klaasje Bosma

Bericht door Attie »

NB: hoe maak ik puntjes op een e

Ik maak zo de puntjes:
" e achterelkaar typen, dan krijg ik ë
' e achterelkaar typen, dan krijg ik é
^ e achterelkaar typen, dan krijg ik ê
` e achterelkaar typen, dan krijg ik è
Dit grapje lukt ook met andere letters.

vr.gr. Attie
Gebruikersavatar
Hinke Westra
Berichten: 567
Lid geworden op: zaterdag 10 dec 2005 4:52 pm
Contacteer:

Bericht door Hinke Westra »

Lees net na een lang weekend weg weer het forum door en kom daar een reactie tegen van Hinke. Even voor de duidelijkheid, dat was ik dus niet :)

groet, Hinke Woudt-Westra.
Gebruikersavatar
Maikel Galama
Berichten: 3121
Lid geworden op: dinsdag 6 dec 2005 12:31 pm
Locatie: Workum

Reactie Hinke

Bericht door Maikel Galama »

Hoi Hinke,
Even voor de duidelijkheid, dat was ik dus niet :)
voor mij is het nu juist onduidelijk geworden, over welke reactie van welke datum gaat het ? Toch niet die van 10-12-2005 ?

Groetjes, Maikel.
Gebruikersavatar
Hinke Westra
Berichten: 567
Lid geworden op: zaterdag 10 dec 2005 4:52 pm
Contacteer:

Bericht door Hinke Westra »

Sorry, niet op de datum gelet, ik had ten onrechte aangenomen dat dit een nieuw onderwerp was en het ging inderdaad om 10-12-2005. Misschien was ik het toen wel maar dat weet ik niet meer, in ieder geval gebruik ik tegenwoordig voor de duidelijkheid altijd mijn achternaam.

groet, Hinke Woudt-Westra
Gebruikersavatar
Maikel Galama
Berichten: 3121
Lid geworden op: dinsdag 6 dec 2005 12:31 pm
Locatie: Workum

Reactie Hinke

Bericht door Maikel Galama »

Hoi Hinke,

nu is het weer duidelijk. En voor de -nog meer- duidelijkheid, die bijdrage van die Hinke zonder achternaam was een heel erg mooie bijdrage, het betekende indertijd een doorbraak. Ik weet niet anders dan dat hij van jou kwam.

Groetjes, Maikel.
Margreet Huisman
Berichten: 5350
Lid geworden op: zaterdag 10 dec 2005 1:02 am

Bericht door Margreet Huisman »

Hoi allemaal,

Attie, ik heb dat vaak uitgeprobeerd met mijn toetsenbord, maar die bleef het achter elkaar zetten. Het is echter inmiddels opgelost, ik heb in donkerblauw numerieke toetsen rond de jkl - en kan dan met de alt en ctrl de accenten maken. De lijst codes slingert wel ergens op het forum.

Ik heb ook anderhalf jaar gedacht dat jij het was Hinke. Er is nog Hinke Reuhman, laten we het haar vragen :), of misschien komt ze vanzelf voorbijgelezen - ik weet niet of er nog een is.

groetjes margreet
Gebruikersavatar
Hinke Westra
Berichten: 567
Lid geworden op: zaterdag 10 dec 2005 4:52 pm
Contacteer:

Bericht door Hinke Westra »

Hoi Margreet en Maikel, het zou best kunnen dat ik het was, zag dat ik mij op die zelfde dag heb aangemeld, maar eigenlijk doet het er niet zo toe. Als het geholpen heeft is altijd meegenomen.
Zoals jullie zien lees ik nog steeds mee, maar door andere dingen kom ik zelf niet meer aan genealogie toe. Misschien komende winter weer.

groet, Hinke Woudt-Westra
Plaats reactie