Leesplezier

algemene vragen over genealogisch onderzoek bij Tresoar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lidy
Berichten: 335
Lid geworden op: dinsdag 6 dec 2005 6:27 pm

Leesplezier

Bericht door lidy » zaterdag 17 feb 2007 10:56 pm

Beste mensen,
Elke dag weer geniet ik van het steekspel op dit forum. Elke dag kijk ik of er voor mij nog een antwoord op mijn vragen is. Niet dat ik daar enige verwachtingen over heb, maar een mens blijft hopen al zit ie giga vast. (Scherpenzeel heeft geen gegevens in de tijd waar ik ze nodig heb.)
Dan komen er enorm grote berichten voorbij met allerlei zekerheden en ook onzekerheden, vaak verpakt met een toefje humor. Ik denk dat er veel meer mensen zijn die er enorm van genieten, zoals ik.
Misschien zijn er nu lieden die vinden dat dit soort berichten hier niet thuis horen, dat is dan jammer. Ik wil alle vrijwilligers van Tresoar en de forumleden een hart onder de riem steken. Ga zo door! Waar mogelijk zal ik mijn steentje bijdragen.
Groet Lidy

Gebruikersavatar
Ristcard
Berichten: 776
Lid geworden op: dinsdag 4 jul 2006 2:30 pm
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door Ristcard » zondag 18 feb 2007 12:08 pm

Dag Lidy,

Als er niet meer gelachen mag worden kunnen we net zo goed ophouden, toch? Kortom, jouw berichten zijn zeer welkom!
Wat mij als technicus wel verbaast is, dat er statistisch gezien meer vragen voorbij zouden moeten komen waar ik een antwoord op kan geven. Of vragen die aan mijn ruime Friese voorfamilie raken. Maar in de praktijk is dat niet zo. De meetgegevens komen dus niet overeen met de theorie. Er zijn twee oorzazken, ofwel de theorie klopt niet, of het aantal metingen is te weinig.
Ik hou het op het laatste en beid mijn tijd (is van Vondel en stond op onze middelbare school in een muur gehakt, zorry het was een inscriptie) en wacht tot er weer krenten in de pap langs komen drijven.
Zo, genoeg gedicht voor de zondagochtend, tijd voor een fikse boswandeling.

Richard

Plaats reactie