zoekt fotto

Vragen en opmerkingen over foto's, in het bijzonder afbeeldingen in het Fries Fotoarchief en de Literaire foto's
Plaats reactie
klien meisje

zoekt fotto

Bericht door klien meisje » dinsdag 3 jan 2006 1:09 am

wilehmienaplein of zaailand leeuwarden 1940 rond die tijd 1949 is er een fotto gemaakt van mijn moeder op de voderman zijn kar tussen de kleren en rommel de fotto is gemaakt door iemand van de krant weet iemand waar ik deze fotto kan krijgen vast bedankt

jose

klein meisje

Bericht door jose » dinsdag 17 jan 2006 5:43 pm

hallo ik denk dat ik weet hoe de man heet jacob van de zouw zijn vrouw maria koopal zij was van de kermis hij was vodderman met de kar hij had allemaal meiden en een jongen hij woonden in huizem laan in leeuwarden enzijn vrouw was aardapel rooien op het land en turf en daar deedt ze ook iest mee maar wat het was weet ik niet mischien andere mensen deze op roep lezen weten mischien meer

Gebruikersavatar
Hans_A
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 21 feb 2006 10:17 pm
Locatie: Assen

Re: klein meisje

Bericht door Hans_A » dinsdag 21 feb 2006 10:31 pm

jose schreef:hallo ik denk dat ik weet hoe de man heet jacob van de zouw zijn vrouw maria koopal zij was van de kermis hij was vodderman met de kar hij had allemaal meiden en een jongen hij woonden in huizem laan in leeuwarden enzijn vrouw was aardapel rooien op het land en turf en daar deedt ze ook iest mee maar wat het was weet ik niet mischien andere mensen deze op roep lezen weten mischien meer
Deze Maria koopal, was dat een dochter van Jacobus Koopal en Akke bernardus Sikkinga of een dochter van Rinze Koopal.
Ik ben zelf op zoek naar de nakomelingen van Jan Jeeps Koopal gehuwd met Lijsbeth Tichelaar Mijn oma was een Elisabeth Koopal Mensen die info hebben graag reageren

hjboer
Berichten: 3
Lid geworden op: zondag 5 nov 2006 9:11 pm
Contacteer:

Vele historische foto's van dorpen, steden en mensen.

Bericht door hjboer » zondag 5 nov 2006 9:33 pm

Hallo,

Ik heb een tip voor mensen die op zoek zijn naar oude beelden of foto's van vroeger.

www.noordnl.nl


Groet:
H.j. Boer
noordnl.nl
Historische foto's uit de jaren 30 van dorpen en steden.

Plaats reactie