Dopen voor 1812

specifieke vragen en opmerkingen over de databases "dopen voor 1811" en "begraven voor 1811"
Gesloten
Catstuy

Dopen voor 1812

Bericht door Catstuy » zondag 8 jan 2006 8:52 pm

Ik ben enorm ingenomen met de gegevens van het dopen voor 1812. Het maakt het :o mogelijk voor mij verder onderzoek te doen.
Wanneer komen de gegevens van Holwerd, Ternaard, Drogeham, Surhuisterveen, Ssurhuizem, Bergum, Britsum en Stiens en worden we daarvan verwittigd d.m.v. Friese genealogy Group?
Nogmaals mijn dank voor het harde werk. Catherine in Sandy, UT

Gebruikersavatar
Tjerk Tigchelaar
Berichten: 566
Lid geworden op: vrijdag 2 dec 2005 3:29 pm
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door Tjerk Tigchelaar » maandag 9 jan 2006 9:56 am

Catherine,

Er is geen echte planning voor wanneer wat op internet komt. De bestanden die nog gedaan moeten worden zijn tekstbestanden die middels programma's moeten worden omgezet in tabellen. Het ene bestand is wat makkelijker dan het ander dus het hangt ook een beetje van mijn bui af wanneer ik wat doe.

Om voor een paar gemeentes concreet te zijn: Stiens en Britsum (en ook de rest van Leeuwarderadeel) naar alle waarschijnlijkheid volgende week donderdag (hangt ook af van personele bezetting op Tresoar), Bergum duurt nog een poosje want daar is geen electronisch bestand van en de rest naar alle waarschijnlijkheid in delen voor augustus.

Wanneer er bestanden bij zijn gekomen dan maak ik daar inderdaad melding van in de Friese Genealogy Group zodat iedereen op de hoogte blijft.

Groet,
Tjerk Tigchelaar

Gesloten