info@tresoar.nl

Algemene vragen en nieuws over onderzoek bij Tresoar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
embe
Berichten: 3207
Lid geworden op: dinsdag 11 jul 2006 9:37 am
Locatie: Huizen

info@tresoar.nl

Bericht door embe » zaterdag 31 okt 2009 8:33 am

de laatste paar dagen krijg ik mijn mailtjes naar info@tresoar steeds terug met deze melding:
This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

info@tresoar.nl
SMTP error from remote mail server after end of data:
host mail.tresoar.nl [83.136.192.183]: 550 5.7.1 Message rejected.
heeft iemand anders er ook last van? of zou ik rejected zijn? :?
groetjes,
margo

Margreet Huisman
Berichten: 5350
Lid geworden op: zaterdag 10 dec 2005 1:02 am

Re: info@tresoar.nl

Bericht door Margreet Huisman » zaterdag 31 okt 2009 2:52 pm

Hoi,

had ik laatst ook, maar het was daarna weer goed.
Ik kreeg deze:
This is an automatically generated Delivery Status Notification

Delivery to the following recipient failed permanently:

Info@tresoar.nl

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 5.7.1 Message rejected. (state 18).
De site is bij tijden errrrrrrrrrrrrrrrrug traag, of valt uit
misschien als je net op dat moment mailt, dat je dan geweigerd wordt, omdat de mail er ook uit ligt.

In afwachting van een beter antwoord,
groet Margreet

Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 419
Lid geworden op: maandag 28 nov 2005 1:27 pm
Contacteer:

Re: info@tresoar.nl

Bericht door Admin » donderdag 5 nov 2009 9:50 am

Dag dames,

Beide mailproblemen is inmiddels door onze ICT-ers naar gekeken en opgelost.
webmaster Tresoar

Plaats reactie