Tjalling Baukes Terpstra

Boeken, software, handige links, bijeenkomsten, beurzen, CD's/DVD's enz.
Plaats reactie
ido ferwerda
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 12 nov 2012 4:13 pm

Tjalling Baukes Terpstra

Bericht door ido ferwerda » vrijdag 7 dec 2012 7:30 pm

geacht Forum,
op zoek naar de familie TERPSTRA kwam ik kortgeleden terecht op uw Forum. Bij een bericht van maandag 18 oktobre 2010. Geplaatst door Johan Bos. Met als berichttitel:
Tjalling Baukes Terpstra - geboren 31-01-1814. Bericht: Bij mijn onderzoek via het internet naar de familie Terpstra (van mijn moeders kant) ben ik vastgelopen in 1814 (zie onderwerp). Omdat ik momenteel .......... enz.
Wat blijkt, dat deze Tjalling Baukes Terpstra ook voorfamilie van mij is en ook via mijn moeders kant. Vermoedelijk zijn deze Johan Bos en mijn persoontje, Ido Ferwerda, familie van elkaar. Graag wil ik contact leggen met Johan om wellicht informatie over de familie uit te kunnen wisselen. Misschien kan het Forum dit contact tot stand brengen.
Dat zou bijzonder leuk zijn. In afwachting van uw reaktie, met hartelijke groeten Ido Ferwerda

Margreet Huisman
Berichten: 5350
Lid geworden op: zaterdag 10 dec 2005 1:02 am

Re: Tjalling Baukes Terpstra

Bericht door Margreet Huisman » vrijdag 14 dec 2012 5:38 pm

Hallo,

Johan is al een tijdje stil - 2010 voor het laatst,
maar je kunt hem wel een PB sturen- een Prive Bericht.
Hij krijgt dan een melding in zijn mail dat er post voor hem is.

Hier nog het vervolg van dat Tjalling-verhaal naar meer mogelijke voorouders, in een nieuwe vraag:
Tjalling Wijbes, overleden te Minnertsga 1802
viewtopic.php?f=3&t=4689
Onder al zijn berichten staat pb - dus als je daarop klikt, dan kun je aan het schrijven.

Trouwens, als je gewoon in die oude onderwerpen door blijft reageren,
krijgt hij daar ook bericht van.

groet Margreet

Plaats reactie